Site Logo
Dating online > Russian > Usher i need a girl part 2

Usher i need a girl part 2

Site Logo

Sign In Register. Album: Non-Album Releases. Diddy] Yeah, c? Diddy] Yo, I'm internationally known on the microphone I got it all, but I really need a wife at home I don't really like the zone, never spend the night alone I got a few, you would like to bone But, chicks don't romance me, don't tickle my fancy Only Tiffany, Nancy; that's not what my plans be I need a girl that could stand me, raise me a family Go to trips at the Lancy, trip to the Grammy's cause Most of these girls be confusing me I don't know if they really love me or they using me maybe is the money, or maybe you ain't used to me Cause you was depressed and now you abusing me That's why I need a girl that be true to me Know bout the game, and know how to do to me Without a girl on my side, shit I ruin me Forget the word, it's just you and me [P.

SEE VIDEO BY TOPIC: P. Diddy - I Need A Girl (Part 1) (Feat. Usher & Loon)

Content:
SEE VIDEO BY TOPIC: P. Diddy [feat. Usher & Loon] - I Need A Girl Part 1 (Official Music Video)

P. Diddy (ft. Usher, Loon) – I Need a Girl (Part One)

Site Logo

Diddy , from the remix album by P. Ooh ooh ooh! Yeah, this that bounce right here Come on now! Or seened a brotha play a Mandalay? Is a pretty woman next to me Made the sacrifice To share the dreams that I believe And maybe maybe we Maybe we could start a family Someone who truly understands, how to treat a man This is what I need, is a pretty woman next to me To share the dreams that I Believe Maybe we could start a family Someone who truly understands, how to treat a man This is what I need Source:yuryal tv channel.

Write your comment here. Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment. Thursday, May 14, Home Throwback Songs Foreign P. Diddy ft. Qoret ThrowBack Songs 1 comment Foreign.

Diddy - I Don't Wanna Know. Check These Out: P. Qoret ThrowBack Songs April Leave a Reply Cancel reply Write your comment here Name Email Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

You Might Also Like. Puff Daddy ft. Diddy-Dirty Money ft. Skylar Grey — Coming Home 10 months ago. Mario Winans ft. B2K ft. Diddy — Bump, Bump, Bump 2 years ago.

More by MsAudrey Reebuke Randall

Testo I Need a Girl, Part 1 feat. Home P. I Need a Girl, Part 1 feat. Guarda il video I Need a Girl, Part 1 feat. Yeah, come on I need a, I want a

Diddy feat. Diddy Yeah, come on I need a, I want a Chorus: Usher I need a girl, to ride, ride, ride I need a girl, to make my wife I need a girl, who's mine, all mine I need a girl, in my life P.

Diddy and his video co-star Usher look like a hip-hop version of Batman and Robin. Both are covered in leather suits and wear dark sunglasses to mask their faces, and the dynamic duo are trying to save each other. The first clip from P. Diddy and the Family Present: This Is the Remix, the video finds the hip-hop mogul having flashbacks which include a steamy scene in a bathtub of a relationship and then descending into the depths of despair because that relationship has come to a halt. Click for photos from the video shoot.

Puff Daddy - I Need A Girl (Part One) (Feat. Usher & Loon) lyrics

Lirik Internasional A - Z. Lyrics Sitemap. Yovie dimulai dengan Y, klik Y. Lihat daftar lagu, dan dapatkan yang Anda cari. Misal: tiada berarti berdiri cahaya dekapan. Hindari kata-kata yang berkemungkinan memiliki ada dua versi atau lebih. Misal: tanpamu dapat ditulis tanpa mu. Bila masih tidak dapat menemukan lirik yang Anda cari, mungkin kami bisa membantu Anda.

P. Diddy (ft. Ginuwine, Loon, Mario Winans, Tammy Ruggeri) – I Need a Girl (Part Two)

Diddy] Yeah, c'mon I need a, I want a [Usher] I need a girl to ride, ride, ride I need a girl to be my wife I need a girl who's mine all mine I need a girl in my life [P. Diddy] Yo, I'm internationally known on the microphone I got it all, but I really need a wife at home I don't really like the zone, never spend the night alone I got a few, you would like to bone But, chicks don't romance me, don't tickle my fancy Only Tiffany, Nancy; that's not what my plans be I need a girl that could stand me, raise me a family Go to trips at the Lancy, trip to the Grammy's cause Most of these girls be confusing me I don't know if they really love me or they using me maybe is the money, or maybe you ain't used to me Cause you was depressed and now you abusing me That's why I need a girl that be true to me Know bout the game, and know how to do to me Without a girl on my side, shit I ruin me Forget the world, it's just you and me [P. Sur Frap. Feelgood Music. Coup de coeur.

Skip to main content.

Mommy, you ain't ready to ride then start dressin' I need a girl to receive my mom's blessin' Confession, my love no contestin', I need affection Yes, I need affection, let's go Mario Girl, what the hell is on your mind? I could be dumb but I'm not blind There's somethin', leakin in your mind Don't look to good for you and me Always gettin' weak That ain't what I need, baby What I need, is a pretty woman next to me, oh please baby To share the dreams that I believe I need a girl in my life Maybe we could start a family, start a family baby Someone who truly understands, how to treat a man This is what I need Ay, yo the sun don't shine forever But as long as were here, then we might as well shine together Never mind the weather, go somewhere and get our minds together Build a love that a last forever So let's stop the pain, stop the rain Put, stress to rest girl stop the games Name the spot, mommy I got the plane Roll through rough, I got the range Ma', I got some thangs, knowned to put rocks in rings Push a hundred foot yachts and thangs Your man don't play Have you ever been to sandro pe or seen a brotha' play at Mandolay? Girl, I wanna just look in your eyes and watch the sunrise No more lies, no more tears to cry No more reasons for leavin', you I believe in Love you till the day I stop breathin, I love you girl What I need, is a pretty woman next to me, standin' next to me girl To share the dreams, that I believe When I wake up in the morning, maybe we could start a family I wanna see your pretty face, yeah Someone who truly understands, how to treat a man This is what I need Is that all you want? Is a pretty woman next to me Made the sacrifice To share the dreams that I believe And maybe maybe we, maybe we could start a family Someone who truly understands, how to treat a man This is what I need, is a pretty woman next to me Standing next to me girl To share the dreams that I believe When I wake up in the morning Maybe we could start a family I wanna see your pretty face baby Someone who truly understands, how to treat a man This is what I need Is a pretty woman next to me.

Usher - I NEED A GIRL Lyrics

Diddy , from the remix album by P. Ooh ooh ooh! Yeah, this that bounce right here Come on now!

She says she's looking for love You know we have to do it again, right? All the girls in the club Know wussup She said she undercover though And this is what she want. She's got me higher in this mother fucker She's got me flying in this mother fucker Ready to die up in this mother fucker Got damn, she badder than a mother fucker. Let's make a movie! Two superstars, To big body coupes, Avatars The marriage niggaz stay and they e-condo large I stay in louis bed spurds camouflage.

Usher - I Need A Girl (Part 2)

Dodaj tekst. Szukasz utworu? Dodaj soundtrack. Inne teksty piosenek P. Diddy 1. Diddy - Love Come Down Feat. Diddy - Partners For Life Feat. Jamie Foxx.

I Need a Girl (Part 1) by P. Diddy, Usher and Loon - discover this song's samples, covers and remixes on WhoSampled. Contains samples of 2 songs.

Diddy achieved the rare occurrence of having both parts of the song become big hits. It samples P. Diddy's line "Now the Sun don't shine for ever, but as long as it's here then we might as well shine together" from his song "Victory" featuring The Notorious B.

I Need A Girl Part 2

.

I Need a Girl (Part Two)

.

.

.

.

.

Comments: 1
  1. Tauran

    It agree, it is an amusing phrase

Thanks! Your comment will appear after verification.
Add a comment

© 2020 Online - Advisor on specific issues.